Registriraj se!

Već si korisnik? Prijavi se!

Česta pitanja

Kako odaberem termin?

Pogledaj bazu doktora koji te zanimaju npr. Alergolog i na kalendaru koji se nalazi uz ime doktora odaberi termin koji želiš. Nakon toga upiši svoje podatke i možeš na pregled.


Hoće li doktor znati da dolazim?

Apsolutno. Svaka ordinacija dobit će obavijest o tvom naručivanju, a čim doktor potvrdi da te u navedenom terminu može primiti, dobit ćes potvrdu svog termina putem e-maila i sms-a. Dodo će ti također poslati sms podsjetnike dan i sat prije termina, da ne rastužiš doktora svojim nepojavljivanjem.


Moram li nešto platiti na Dodo stranici?

Ne, Dodo je potpuno besplatan servis, a plaćanje usluge objavljaš, kao i do sada, na licu mjesta prilikom posjete.


Kako otkažem ili promijenim termin?

Vrlo jednostavno: ulogiraj se na svoj account, te klikni ‘promijeni’ ili ‘ukloni’ termin. Doktor će biti obaviješten.


Radi li Dodo samo za privatne poliklinike i ordinacije?

Da, Dodo sustav je za sada orijentiran prema privatnim bolnicama, klinikama, poliklinikama i ordinacijama, u svim specijalizacijama i djelatnostima.


Kako mogu prijaviti svoju polikliniku na Dodo servis?

Kliknite na registraciju za doktore, a mi ćemo Vas ubrzo kontaktirati.


Zašto se servis zove Dodo?

Ne po izumrloj ptici Dodo, već se radi o skraćenici punog imena, Dobri doktori.

Ukoliko imaš još pitanja, slobodno nas kontaktiraj na 0800-0006 ili kontakt@dodo.hr.